Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2007 11:30 - Изненадан
Автор: swetq Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1978 Коментари: 7 Гласове:
0



Стоя си пред компютъра и се сещам, че вече имам блог. Мдаа, я да видя какво става там, да напиша нещо, нали си обещах всяка сутрин дапиша по мъничко. И какво да видя... коментари по първия ми пост :) някакво много приятно ми стана. Благодаря за топлото посрещане. Сега малко ми е и гузно аз не съм писал на никого нищо, но наистина нямам време да чета и да пиша. Даже този блог си е крадене на време :)

Тази сутрин закъснях с цели 5 минути хахаха обожавам да закъснявам с малко :) да отворя шоурума /мнооо куца думичка/ ида седна на някои мотор и да се опитвам да си събера главата за идващия ден. Уви не това беше случая днес. Нападнаха ме двама клиенти докато изключвах алармата! Едните цяло семейство решили да купят скутер на сина си а другия невероятно любезен и културен мъж който постоянно се извиняваше че задава глупави въпроси с това, че отскоро си е купил мотор и не разбира много много.  Ето сега доиде колегата които, ще ни прави сайта. А чай? а закуска? АААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААА



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. koker - =)
25.09.2007 11:35
А ще ми подариш ли една Yamaha Drag Star? ;P
цитирай
2. swetq - :P
25.09.2007 11:51
ако ще подарявам нещо то ще е само Априлиа :)
цитирай
3. koker - =)
25.09.2007 11:53
По дявола, не останаха благотворителни хора! =)
П.П. Ок- RST 1000 Futura? Поне.. ;)
цитирай
4. swetq - еее
25.09.2007 12:15
ама това не се произвежда от няколко години. Shiver 750 ?
цитирай
5. koker - =)
25.09.2007 13:40
Малко не съм фенка на пистарки, ама като ще е армаган...=)
цитирай
6. swetq - !
25.09.2007 18:13
Пистарка! ама тва е neked model !
цитирай
7. fanny - Оле! Щом имат пари да купуват скутер ...
26.09.2007 04:53
Оле! Щом имат пари да купуват скутер на сина си, тия хора навярно не са учители. Какво ли стана със стачката на учителите? На тях едва ли им е до скутери!
Е, как беше закуската? То при теб май е време вече за следващата! Поздрави от мен и лек ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: swetq
Категория: Лични дневници
Прочетен: 262952
Постинги: 177
Коментари: 220
Гласове: 902
Архив