Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2007 11:00 - Усмихнато утро
Автор: swetq Категория: Лични дневници   
Прочетен: 765 Коментари: 0 Гласове:
0



Да, тази сутрин всички ми се усмихват и всички около мен са толкова весели. Мина един колега, които продава мотори също някъде си, и разправя как трябвало спешно да си купи презервативи тази сутрин. Влиза в един сексшоп напът за насам и казва "Давай бързо презерватив, че нямам време - продавачкатаму казала - Еи тия са мноо сладки взем  си от тях - и тои - Абе аз няма да ги ближа давай там".  Следваха и още простотии, които ще ви спестя :)

Днес се местя, взех си квартира на 10мин от работата ми, на същата улица само че по надолу :) И днес на работа прситигнах с две огромни анти и една раница. Странно местенето е като онези неща които само като си помислиш че трябва да си причиниш ти става лошо. Но от друга страна в деня в които се случва се чустваш много ентусиазиран или най-малкото спокоен и оптимистично настоен. Всеки път е като едно ново начало, а всяко мое преместване е и смяна на наична ми на живот. Звучи малко странно но ми харесва така.


Тагове:   Утро,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: swetq
Категория: Лични дневници
Прочетен: 263064
Постинги: 177
Коментари: 220
Гласове: 902
Архив