Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2007 10:25 - Ох, боли
Автор: swetq Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1362 Коментари: 1 Гласове:
0



Ох, всичко ме боли. Вчера сутринта свалях пералня от  петия етаж! После съответноя качвах, за моя радост, само до първия. Плюс още 10 чанти натоварени с какво ли не. Мамка му не съм свикнал да имам толкова много багаж!  Събудих се като парал. ОООООООООООООООХ!!!

Обичам да не сиспя в къюи, и да спя на чужди места, някак заспивам и спя по спокоино. Този път  не се получи  или просто се получи само  до  6 сутринта. След това се опитвах да заспя и сънувах само некви идиотски неща.

Сега хем м исе спи хем ме боли :( ООООХ

Живота ми е странно нещо. Имам си почти всичко, за което съм мечтал. И всичко което си пожелая се случва но е винаги за мноого малко. Хоп и ми се отнема преди да съм свикнал с него. Аз може би трябва да съм най-доволния човек от живота си. Всичко е в такъв невероятен баланс. Искам много и плащам много за това. Просто се отнесох, нали за това са блоговете :)


Тагове:   Ох,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. morelloblossom - не можах да заспя. и аз се събуждах по ...
29.09.2007 10:53
не можах да заспя.
и аз се събуждах по едно време. сънувах някакви кошмари. повече такива филми преди сън - НЕ!
и препрочитай си темите де!пълно е с клавиатурни грешки
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: swetq
Категория: Лични дневници
Прочетен: 262208
Постинги: 177
Коментари: 220
Гласове: 902
Архив