Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2007 11:08 - И как да не си зъл!
Автор: swetq Категория: Лични дневници   
Прочетен: 753 Коментари: 0 Гласове:
0



От момента в които се събудих днес всичко е като началото на някои от онези неприятни депресарски филми, в които главния герои бива смазван от много но дребни битовизми. Ставам аз и си пускам боилераслед 40мин излежаване отивам да видя дали се е стоплила вода. И какво да видя, някои ми е ползвал боилерааааааааа.  И това е момичето, което трябваше да се изнесе преди два дена ама нещо се мотае и ползва моята баня!  Мрусен и закусняващ се обличам и напарфюмирам белким не мириша а косата ми е като полята с олио. Брат ми нахранил плъховете ама сложил храна на мястото на водата и ги оставил без вода за вечерта. Глеам го Тенчи /така се казва единия/ се опитва да се самоубие някак си, висеики от тавана на клетката. Като му сложих вода си боцна главата в нея и започна да се прави на воден плъх.
Отивам в ХЕИ и гледам "работим с граждани от 8.30 до 9.30" гледам си телефона то 10.00. Аре обратно към работа. Посредата на пътя се сещам че имам работа в host.bg, преравям си раницата съответно и не намирам копие от фактурата, с която трябва да свърша тая ми ти работа.

Купих си кашкавалка и си казах  "аз съм за гъби".


Тагове:   как,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: swetq
Категория: Лични дневници
Прочетен: 263062
Постинги: 177
Коментари: 220
Гласове: 902
Архив