Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2007 14:14 - Петък се римува с язък!
Автор: swetq Категория: Лични дневници   
Прочетен: 971 Коментари: 1 Гласове:
0



Погледнах си предишния постинг. Доста глупав, освен ужасните клавиатурни грешки, сънят ми не изглежда и наполовина толкова неприятен колкото си го спомням аз. Сега това предупреждение ми стои доста смешно и глупаво.

Имам адски много работа а не я върша, шефа ми ще се появи тази вечер и ще ме  убие сигурно.  Дано . И кога подяволите се счуpишибанияспейс?

Пуснахме днес най-после сайта на фирмата www.apriliabg.com Има още сто кубика работа по него но засега е добре. По - добре от нищо. И заслугите на за сайта не са изобщо мои, ако се бях понапънал щеше да е пълен с информация и полезни неща, а аз спя! Единственото което съм направил са главите за категориите, направо ме е срам колко съм мързелив.

Постоянно летя някъде из небесата. Тия дни ИЗОБЩО ме няма никъкъв и това започва да става определено проблем.



Тагове:   петък,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. silencio - .
06.10.2007 04:00
проблемите, свет, са затова- да ни събуждат, когато се унасяме и да ни припомнят, че всъщност съществуваме.
Поздрави :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: swetq
Категория: Лични дневници
Прочетен: 263194
Постинги: 177
Коментари: 220
Гласове: 902
Архив