Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2007 00:54 - Ще боли
Автор: swetq Категория: Лични дневници   
Прочетен: 644 Коментари: 0 Гласове:
0



Утре ще ме боли глава. Хах за първ ипът пиша е блог леко пиян :) уахахахах това е като че ли съм писъл много пиян кеке. Ох

Утре ще ме боли глава, мдааааа. Днес беше кофти ден. Ужасно кофти, ден в които се наложи да преосмисля всичко. Намалиха ми заплатта с 200 лв 5мин предида ми я дадат. Доста планове ми се изпаиха. Лошо. Ще се оправя, винаги се оправям, всъщност винаги съм искал да се оправям в личния си живот с лекотата с която се оправям с финансовите си проблеми. Но уви никога не се получава така. Лошо, или вече го казах това. Лошо. Оправих си една правописна грешка, мързи ме за другите, много е забавно да си гледаш пръстите как пишат по клавиатурата. А забавните неща са малко. Пове4ето от тях са скъпи.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: swetq
Категория: Лични дневници
Прочетен: 263202
Постинги: 177
Коментари: 220
Гласове: 902
Архив