Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2007 13:00 - Хубави дни
Автор: swetq Категория: Лични дневници   
Прочетен: 654 Коментари: 0 Гласове:
0



Тази седмица си я бива. Днес пак закаснях заработа но това е защото станах в 7 оправих се и тръгнах към автогарата, стигнах до нея и  трябваше да се връщам. Умрях от студ сутринта беше 2 градуса! ПОсле закусих и заспах и така съм закъснял с цял час... Гал съжелявам.  Напоследък нещо ако не се получи, както е било планирано аз не правя втори опит да го правя.

Докато пшиша това навън в платения пркинг, които е собственост на фирмата ни, тече яка данъчна проверка с изгледи за съставяне на акт за неиздаден касов бон. Шефката си рови из тефтерите и звъни на всякакви телефони да се опита да го предотврати. Аз стискам палци и без тва е студено и ми мръзнат пръстите!

Спешно трябва да си сменя работата и вече бях на едно интервю. Отказах им. Неможе да искаш толкова много а да даваш толкова малко.

Снощи бях на презентация на новите версии на Maya и 3DS MAX + Motion Builder. Бях потресен. Това е един съвсеееем друг свят. И мисля, че искам да го посетя. Както се сещате пътуването към хубавите места е винаги скъпо и още нещо. А я познайте кои си има супер мега коооооооооооол поло на Мая :П

Въртят ми се две идеи в главата и двете снощи се ожениха. Сега са доста по нагли и нахални. 

Колкто повече боли толкова по хубаво ще е накрая.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: swetq
Категория: Лични дневници
Прочетен: 262972
Постинги: 177
Коментари: 220
Гласове: 902
Архив