Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2007 01:12 - Леко потупване по рамото
Автор: swetq Категория: Лични дневници   
Прочетен: 635 Коментари: 0 Гласове:
0



Хладен чай Каркаде в розова чаша с Мечо Пух. Боли ме глава, и то много ме боли глава в момента. Снощи не исках да си легна, само при мисълта че трябва да се събудя и да имам отговор на въпрса какво ще правя  с финансовот си състояние, желанието за сън ми изчеваше. Легнах си в 3. В 9.35 ме събуди телефона ми, Вдиганх на непознатия номер и мек леко познат мъжки глас ме попита "Станислав Ботев?" "Да" казах аз сънено " Обажда ви се /едикакво си име/ след внимателното разглеждане на кандидатите за позицията на дизайнер /бля бля бля аз спя бе!!!/ се спряхме на вас ../тука го прекъсва/ "Да, и?"  "Интересува ли ви още работата? " "ДА" "Ще бъде ли възможно да се видим вдруги ден в удобно за вас време да уговорим подробностите" " Да супер, добре да, амм два и половина рано ли е ?" "Ам /доста замислено/ аз си мислех 4е вие сте на работа и предполагах 4е след 6 6те вие е по удобно.... " Да да аз напуснах, два или три часа? " "Два е удобно ще се видим там"  " Лека вечер /в 9.40 сутринта!!!!/ " " ам ааа приатен ден ммм аа ммм дочуване"

Останах в леглото до един следобяд имах нужда от зверска почивка. По късно следобяда един приател ме попита дали искам да направя редизайна на един сайт, Беше добре дошло. 20 мин. по късно друг мои приятел ме попита колко пари ще искам ако му помагам след работа с поддръжката на некви компютри и аз бях отворен за предложения.  Даже брат ми ще почне най накрая работа може би тези дни при хубави условия в една зала. Малко пари но пък трудов договор и хубави смени. 

Чувствам се спокоен. Заобграден съм от хора които в тези дни когато бях почти се предал изразиха подкрепата си по невероятен начин. Чувствам се обичан и не искам да се чуствам по друг начин следващите няколко хиляди години :)

Обичам ви, вие знаете кои.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: swetq
Категория: Лични дневници
Прочетен: 262182
Постинги: 177
Коментари: 220
Гласове: 902
Архив