Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2007 02:59 - Дъжд
Автор: swetq Категория: Лични дневници   
Прочетен: 830 Коментари: 1 Гласове:
0



Днес беше един от любимите ми дни, хладно но не студено, мрачно но не сумрачно,  дъждовно но не ти трябва чадър.

Чувствам се сякаш съм на пътешествие и скоро още се прибера у дома. Като да пътуваш 10 часа с влак и да знаеш, че скоро, много скоро, всичко свършва и се връщаш там където не си бил толкова отдавна.

За ужас на плъховете ми утре може да си имам коте. Дано да се спогодят. Хаха аз вече наистина  мога да твърдя, че подсъзнателно /понякога не точно/  се стремя към невъзможното. 

Нещо наистина ми има тези дни. Прекалено съм станал хмм, хрисим?

Ако аз съм дъждът защо ти винаги си носиш чадър?
Ако аз съм вятъра защо винаги криеш устните си в пъстър шал?
И топъл и студен съм да, нима не искаш и двама ни?



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. silencio - .
14.11.2007 01:26
"Ако аз съм дъждът защо ти винаги си носиш чадър?
Ако аз съм вятъра защо винаги криеш устните си в пъстър шал?
И топъл и студен съм да, нима не искаш и двама ни?"

-Не искам с дъждовните капки да бъркаш сълзите ми
-Устните ми-щом ги пусна, все към тебе бягат, затова..
-Веднъж обичам него, друг път тебе.. и аз така.. коя от нас двете си избираш?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: swetq
Категория: Лични дневници
Прочетен: 263252
Постинги: 177
Коментари: 220
Гласове: 902
Архив