Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.11.2007 00:53 - Капучино
Автор: swetq Категория: Лични дневници   
Прочетен: 943 Коментари: 2 Гласове:
0



Вечер като нарисувана с мек молив. Черно бяла но толкова топла, със сенки плавно преличащи се в белия лист. Вечер, която оставя мек и топъл спомен за вкус на капучино. Усещане, което подаряват само онези много специални котки, които като ги вземеш в ръце те поглеждат лениво и се сгушват в теб ,и започват тихо да мъркат.
Странно. Днес си пожелах точно това, не че имах предвид под ванилов край, две секунди пропадане в нечии очи но... Не мислех, че мога да видя пак толкова големи очи, в които да се изгубя пак, макар и за малко. Сега се сещам "ванилов край". О да, какво ми е влязла тази думичка в главата? И защо само с нея мога да опиша дните си?

А всичко беше просто обикновенна вечеря, капучино, смях, оплаквания, усмивки и две секунди.
Кои иска повече?
А кои не?
"Две гърнета мед са по добре от едно" да Пух, подяволите така е.

Напоследък санувам много. Толкова много, толкова странно МНОГО. Вчера заспах в трамвая за около 5-6мин. и сънувах. Говореха ми некви изроди, целите в белези, не грозни по скоро здрави и приличащи на пирати. Смееха се после и единия черпеше с шоколадови бонбони. Подаде ми кутията и се усмихна с липсващите си зъби. Всичко беше толкова абсурдно, а аз се чуствах много щастлив. Сякаш с нещо адски зло бях направил нещо много добро. Всичко беше ужасно противположно. Здравеняците говореха с детски гласчета. Толкова объркано и сюреалистично беше всичко. Добре че беше кратко.

Имам адски много идеи за рисуване а нямам никакво време :(


Тагове:   Капучино,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. silencio - големите очи
14.11.2007 01:15
има ги, стига да успееш да ги видиш отворени, свет, има ги
целувки
цитирай
2. анонимен - wow adash
28.11.2007 19:04
vinagi sam mrazil blogovete, ako poznava6 4oveka li4no vinagi sled kato pro4ete6 bloga mu, vse edno si braknal nadalboko v du6ata mu i da eto ve4e 20 minuti 4eta poslednite 2 stranici i qko zadalbah v ejednevieto , vse edno sam izgledal nqkakva tejka drama na kino ... otivam da pu6a ada6 , drug pat ne mi davai blog-a ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: swetq
Категория: Лични дневници
Прочетен: 263191
Постинги: 177
Коментари: 220
Гласове: 902
Архив