Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2007 03:05 - Късно вечер
Автор: swetq Категория: Лични дневници   
Прочетен: 944 Коментари: 1 Гласове:
0



    Три часа е. Не м исе спи особенно. Пак бях на гости да готвя, харесва ми да готвя на чужди места, сред хора които усещам за близки.

А тихо е около мен. Купих си шал. Исках с ярки цветове и на раета, но си харесах друг които повече подхождаше на настроението ми.
И нещо ми липсва, имам чуството че съм закопал нещо с някого и сме се рабрали, без да говорим, да не казваме на никои за него, дори и пред самите нас.
Тихо е и топло.
Леко ми е на главата.
Усещам мекото на пантофите си.
Само от време на време се чува тъп звук от скачащи плъхове.
Все още плюя кръв но не боли вече.
Спрях да вдигам и температура.
Тихо е.


Тагове:   вечер,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. silencio - .
24.11.2007 00:24
тихо е.
тишината, това сме ние.
през останалото време сънуваме
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: swetq
Категория: Лични дневници
Прочетен: 263234
Постинги: 177
Коментари: 220
Гласове: 902
Архив