Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2007 23:34 - Студено и хубаво
Автор: swetq Категория: Лични дневници   
Прочетен: 982 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 26.11.2007 23:35


Да, навън е студено, точно токова колкото очите ми тази вечер. А не бяха така допреди час. И виновен съм за това само аз. И можеби моето сърце. Дали защото тя не протегна ръце или просто самия аз незаслужавам дори това, което кучето от улицата има. Ах да, сега имам почти всичко. Допреди два месеца се чудих откъде да намеря пари да си купя хляб, изморен бях и изнервен. Сега имам всичко, даже малко в повече, изморен съм но щастлив, съкрушен но готов да стана и продължа. Там навън в студа, имам си шапка, нови ботушки, шал и палто. Имам си всичко, за студ и за дъжд. И колко е хубaво да газиш в локвите и да не усещаш водата. Само да чуваш плясъка, да гледаш как се стича по краката ти, как образа ти в локвата се строшава и бавно се възстановява. Да. Ето това е да се влюбиш. Но понякога прекалено силно цопваш в локвата, изплискваш я почти цялата. От образа ти не остава почти нищо, има вода само за очите ти, за носа.

Ще си изпия витамините и калция. Да, примирих се стова, до края на живота си трябва да пия калции и некви други неща ако искам да... Няма значение, казах че се съгласих и това е дастатъчно. Брат ми храни плъховете с моркови. Можеби затова са станали толкова агресивни я вище зайчето Бъни колко е деструктивен в повечето случаи. Преди минути шефа ми писа в чата "утре, кaто се появиш в афиса ще ти кажа нещо. Има проблeм с едно от менютата, които си пратил за печат." Аз-"Какъв?" - "Утре, утре сега не си на работа" - поне е учтив и някак си...

Трябва да си взема котка.


Тагове:   студено,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. apollon - интересни импресии
26.11.2007 23:47
интересни импресии
цитирай
2. swetq - благодаря
27.11.2007 01:24
да сякаш не са и са мои
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: swetq
Категория: Лични дневници
Прочетен: 262428
Постинги: 177
Коментари: 220
Гласове: 902
Архив