Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2007 23:43 - Преди сън
Автор: swetq Категория: Лични дневници   
Прочетен: 618 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 30.11.2007 00:33


Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so.

Дъглас Адамс.

Днес съм адски доволен и щастлив. МОжеби когато не ти върви във любовта другаде всичко се нарежда като с вълшебна пръчица.

Днес завърших два банера, по които работих два дена!!! Което е адски МАЛКО! Поне за мен. Но идеята за тях ме сполетя като комета, взриви се в главата ми и от ударната вълна имах толкова много енергия и всичко необходимо да завърша това за некви си два РАБОТНИ дена.
Шефовете ми много харесаха всичко, макар че на единия съм оплескал размера /естествено ако не осера нещо няма ка да мога да си сложа името под него после/. Още по - хубаво беше когато мои приятели ми казаха колко им харесват банерите. ЩАСТЛИИИИИИИВ!!!!!! ^_^

След работа трябваше да бягам до нас защото имах много важен раговор по Skype с едни други клиенти. Аз много ги харесвам като клиенти тези хора но наистина ме измъчиха с едно лого! За мое щастие едномесечната драма приключи и тази вечер ми казаха след разговора "Много сме доволни от теб и начина ти на работа, даваме ти пълна свобода занапред за другите задачи, които ще ти възложим" ^_^

Адски съм доволен. Обаче искам да спя. ДА СПЯ!!!!! ИЗМОРЕН СЪМ!!!

Да и не съм изморен от работата не тя върви по толквоа невероятен начин, че се чуствам отпочиващ не работещ. Изморен съм да обичам. Смъртно изморен.

Като в сън празнувам собствената си загуба
Като в приказка, всичко има своята важна роля
И когато времето е точно, дали не ще протегна ръка а ще я оставя в джоба си на топло?
Хубаво е да не ти липсва нищо но да нямаш нищо.
Да имаш всичко и все пак да ти липсва само едно.
Какво да искам повече когато ти не си тук и никога не си могла да бъдеш.
Като панделка красива от подарък ще те захвърля мила моя любов, някъде във някои шкаф,  в кутия  от друг подарък.
Ще се събудя с усмивка, студа ще ме нападне и пак ще съм готов да понеса деня без да видя очите ти, без да мога да ти кажа "ставай гадино спяща"
Без да мога да измисля глупост, която да те усмихне.
Без толкова много малки прекрасни неща.
Без.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: swetq
Категория: Лични дневници
Прочетен: 263079
Постинги: 177
Коментари: 220
Гласове: 902
Архив