Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2007 18:15 - Желания
Автор: swetq Категория: Лични дневници   
Прочетен: 638 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 19.12.2007 18:27


Искам толкова много неща и всичките ги искам от себе си.
Искам да намеря точните думи за всеки един човек към, който изпитвам някакви чуства.
Искам да се науча да рисувам коса.
Искам да мога да накарам светлината да разказва истории в тъмното.
Искам организираността да ми стане фамилно име.
Искам хаоса и умението ми да изненадвам хората да са като моя сянка.
Исакам тези които съм обичал да разберат, че никога не съм преставал, че нищо не е било случайно, че любовта има различен цвят за всеки един. Никога не обичам по същия двама души и въпреки това всеки път е еднакво силно и красиво. След всичко ще ми остане една дъга пъстроцветна, няма да бъда от хората които се жалват колко време са пропилели с едикого си.

Днес ми хрумна най-добрата идея за почивка за мен. Ще потърся частни психически клиники и ще искам да ме приемат сред лудите за седмица.  Не в българия обаче. Франция. Ще измисля все някъкъв предлог че е експеримент или незнам още какво. Ще им платя подяволите.

Искам да престана да бъркам къде се пишат гласните букви и съгласните!!! Все пиша "сикам"!!!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: swetq
Категория: Лични дневници
Прочетен: 263023
Постинги: 177
Коментари: 220
Гласове: 902
Архив