Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2007 15:14 - Ужас
Автор: swetq Категория: Лични дневници   
Прочетен: 772 Коментари: 0 Гласове:
0



Имам температура, болки в гърлото и сметки за плащане. Това е, повярвайте ми, най-неприятната комбинациа която може да си докарте на главата преди коледа.
Утре съм на оглед за един апартамент, дам пак си сменям квартирата.

Съжелявам ужасно много че платих 200лв на последната агенция.

Почти е сигурно че няма да бъда пр ибаба и дядо заколеда, което е баси тъпотиата!

Почти е сигурно, че ще убия брат ми ако още веднъж ми каже че незнае къде са му парите когато го попитам какво правим със сметките.

Ужас.

А докато пиша това се оказа, че съм направил някаква грешка в сметките. Ще ми платят едни клиенти 50лв по малко. Сякаш не ми трябват парите че и грешки правя...

Абе ужас.


Тагове:   ужас,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: swetq
Категория: Лични дневници
Прочетен: 263158
Постинги: 177
Коментари: 220
Гласове: 902
Архив