Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.12.2007 12:03 - Успях
Автор: swetq Категория: Лични дневници   
Прочетен: 630 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 29.12.2007 15:25


Успях да взема ключовете за новия ми дом. Да, много съм доволен от себе си и от избора си. Новата квартира ще ми косва абсолютно всички пари, които съм успял да спестя. Освен майка ми и баща ми само други двма специални хора получиха подаръци от мен тази година, можеби още един ще получи но това ще е тази година.

Единия ми плъх умира. Не съм тъжен.

Сега ще почвам да прибирам всичко в чанти. Студено е аз съм все още отпаднал и не се чуствам здрав достатачно да мъкна торби в студа, но ще се наложи да се взема в ръце.

Вчера се видях с бившата си съквартирантка, имаше нужда от мен, трябваше да остави в миналото 4г. връзка, която приключи като венецуелски сериал. Може би това я спаси, по лесно е когато всичко се превръща в идиотски фарс и на всички им е смешно и невъзможно да повярват как един човек може да направи такава глупост както нейния бивш направи.

Пиша за последно от това място, няма да ми липсва.

Вчера, как звучи едно такова отминало и все пак близо, видях една дума.  Една дума която може да осмисли толкова много. Днес се събудих с мисълта, че написаните думи си остават написани думи. Въпреки това неочаквах нищо от никого, бях изгасил всеки пламък в сърцето си и някои подхвърли клонка на жарта. Бавно, много внимателно, малки пламъчета се появиха и започнаха да облизват колнката. Появи се топлина отдавна забравена.

Чуствам се спокоен и много, много уравновесен. Усещам как някои мисли за мен, надявам се и чувства също. Никога не съм се справял с мисълта, че съм един от възможен избор. Никога няма и да мисля така за някого, да правил съм го. Не искам да си ходя във Варна. Искам спокойствие и музикална тишина. Искам ванилеви нощи, сметанови дни и портокалови целувки.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: swetq
Категория: Лични дневници
Прочетен: 263252
Постинги: 177
Коментари: 220
Гласове: 902
Архив