Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.12.2007 19:53 - Горчив студ
Автор: swetq Категория: Лични дневници   
Прочетен: 577 Коментари: 0 Гласове:
0



Мислех си, че всичко неприятно си замина с боледуването ми на коледа. Мразя коледа и нова година.

Защо винаги когато имаш сутрин сливаща се с обяд в момент на спокойна тишина, вечерта задължително трябва да бъде ужасно горчива. Палачинки на обяд с приятели и някои специален, приятно забързан ден и ...

Вкусът на палачинки се превърна в горчилка и бавно но безпощадно се разнесе по езика ми, мина през гърлото и стигна до сърцето. Изпитвал съм това преди но този път студа отвън влезе през очите ми, смеси се с горчилката и погълна мислите и чувствата ми.  Светът  започна отново да се върти и да ми се присмива " пак ли ти, глупак, пак ли?". След няколко часа само пътувам за Варна, не исках да пътувам до последния момент, сега нямам търпение да се отдалеча колкото се може повече от тук. Далеко, никога няма да е достатъчно далеко, толкова далеко че да забравя. Гладен съм но ми се повдига от всяка миризма, топло ми е да съм на топло, треперя на студа.

Не не съм аз неразбралия този път, само глупав бях да се оставя да повярвам.
И тази дупка ще зарасне, а белезите са толкова красиви но чак когато спре да боли.

Никога повече играчка, никога.


Тагове:   студ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: swetq
Категория: Лични дневници
Прочетен: 262938
Постинги: 177
Коментари: 220
Гласове: 902
Архив