Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2007 22:40 - Последно
Автор: swetq Категория: Лични дневници   
Прочетен: 695 Коментари: 0 Гласове:
0



Последния постинг за тази година, казват че както прекараш новогодишната нощ така ще ти е цялата година.  Е добре, заобиколен от стари приятели и добре забравени такива.  Приятели които бях отписал, сега са ми единствената опора, единствената преграда преди лудоста и мизерията на душата. Да знам пиша несвързано но това чуствам, това усещам, освен неимоверното коли4ество обич и топлина лъхащо от хората около мен.

Утре започва нов ден, първият от много в които ще отрека много от себе си за да получа още повече. Колко символично налиу, клиширано. Но самите събития ме доведоха до тук.

Ако някога някои ме е наранявал то вината не е негова, всичко е заради мен самия. Неможе да те наранят, да се почустваш обиден или нищожен ако не позволиш на някои да стигне толкова дълбоко в теб.  По далеко от хората, по далеко от топлите им пръсти от красивите им усмивки, по далеко.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: swetq
Категория: Лични дневници
Прочетен: 263255
Постинги: 177
Коментари: 220
Гласове: 902
Архив