Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2007 14:47 - Вятър
Автор: swetq Категория: Лични дневници   
Прочетен: 699 Коментари: 0 Гласове:
0



Варна, студена и сива точно като мен. Никога няма да избягам от това да приличам на града в които съм роден. Характер - сезонен.

Вървях до морето, никога не съм се чуствал толкова мизерно, добре че има малко студен вятър да ме кара да се чувствам малко по жив.

Прибрах се в нас и не немерих дом, вместо това само проблеми, двама души със сажди в душите и искри в очите а аз нямам сили да им дам поне малко топлина.

Отивам на гробищата, да посетя най - добрия си приятел. Искаше ми се да е само той, после трябва да се сабера и да отида до другите горбища, при другия приятел. Май само за това бих целия този път до тук.

Немога да направя нищо, всичко около мен пак се разпада и пак и пак. Вчера замлко се появи омраза в сърцето ми, сега даже немога да повярвам че съм чуствал това.

Нямам очи а опушени стъкла.
И така е по добре.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: swetq
Категория: Лични дневници
Прочетен: 263027
Постинги: 177
Коментари: 220
Гласове: 902
Архив