Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2008 12:45 - Да признаеш нещо
Автор: swetq Категория: Лични дневници   
Прочетен: 588 Коментари: 0 Гласове:
0



Искаш нещо да ми кажеш?
Да, но...
Казвай, днес тук е тихо, ще те чуя.
Неможе винаги да си толкова объркан!
Аз не съм объркан!
Надут пуяк!
Не съм!
Поне едно от двете си и ако е първото вероятността да си пуяк е 50-50!
Стига с тия удивителни.
Трябва да направим нещо.
Правим.
Спим!!!
Добре какво предлагаш.
...
Ето виждаш ли!
Удивителните верно дразнят.
Да.
Първо любовта.
Ох... неможе ли първо парите?
Не, по добре закусването сутрин и намирането на време за лекар.
Няма време за закусване, лягам си в 3-4, трябва да си отспя.
Работи сутрин, виж вчера колко добре се получи.
Вчера бяхме изостанали със сроковете.
А да, трябва ли всеки път ножа да стига до кокъла?
А трябва ли да има нож изобщо?
Аз задавам въпроси.
Е неможе и да задаваш и да отговаряш. Аз какво правя тогава?
Решаваш.
Имаме нужда от някаква по реална организираност.
А повече свободно време?
Това също, но трябва да се работи.
Беше хубаво в Париж, трябваше да мислиш само за нещо сладко за Гоша и да имаш 70 цента за капучино.
Да, беше но всичко хубаво е обречено да се превърне в нещо по - хубаво независимо дали го искаме или не.
Организираност.
Да.
Какво да?
Съгласен съм.
Това не решава проблема.
Виж колко много постигнахме досега.
Щеше да кажеш заедно.
Да, но бях сам.
Защо ме повика?
А  ти защо дойде?
Май трябва да изясним първо това с въпросите и отговорите.
Немога да определя какъв сезон е.
Прилича ми на зима, студено е, да разбирам сега.
Нали.
Зима, но с топли дни, виж има и залени дървета даже.
Значи зима, единствения сезон ...
...който може да остане завинаги, да знам.
Даже лятото не е постоянно, все някога завалява дъжд.
Дъждът не е ли част от лятото?
Да, есенната част.
Виж, когато е зима тук горе, мислите са някак си по компактни, всичко е по подредено и правилно.
Имам нужда от пролетта.
Да, но веднага след зимата.
Тя неможе да дойде сама.
Нали щяхме да оставаме чувствата за последно?
Неможе да заделим нещата по приоритети, те са едно цяло.
Да, и трябва да се случат някак си. Едновременно.
И това предизвиква хаос.
Не съм объркан.
Пуяк.
Не съм!
Не на удивителните!

Имам нужда от сън, седмица поне. Поне.





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: swetq
Категория: Лични дневници
Прочетен: 263117
Постинги: 177
Коментари: 220
Гласове: 902
Архив