Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2008 02:18 - Малко назад
Автор: swetq Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1511 Коментари: 4 Гласове:
0



Връщам се малко назад, не искам да виждам никого, връщам се. Отивам там, където знам какво се случва, където мога да балансирам без нужда от помощ. Имена и лица изплуват в главата ми, този път трябва да отделя всичко от себе си. Звучи ми познато, но от части. Като заговорих за части имам пъзел да подреждам, не един като се замисля. Вчера изумих себе си и си доказах как с много упорство и воля мога да направя това, за което мислех че ми трябва повече време и знания. Оказа се, че просто трябва да седна и да го направя. Да, направих първото си меню на Флаш изцяло на ActionScript 3.0.  Сега остава да завърша и целия сайт, няма да е само кодене но е корено различно от начина по който досега работех с Флаш досега.

Завърших едно невероятно грозно 3д на таолетна. Опитвах се цял ден да оправя осветлението но то все си стои едно такова дървено и неприятно. Немога дасе сетя как се манипулираше сянката в Cinema 4d. В смисъл искам изкуствена сянка на листа и клони. Мислех си че знам как става а всъщност не. Също така си мислех че немога да направя нищо на AC 3.0  и това не беше така.
 
 image


Тагове:   малко,   назад,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. morelloblossom - не са сутрешни
25.02.2008 07:21
а среднощни!
и аз нали съм никой
цитирай
2. swetq - Благодаря за разбирането.
25.02.2008 15:49
Благодаря за разбирането.
цитирай
3. eliks - хахахаха
25.02.2008 23:18
проблема е в плочките, питай мен *_*, по-точно в подовите.
цитирай
4. swetq - Проблемът е в липсата на Ambient ...
26.02.2008 01:04
Проблемът е в липсата на Ambient Occlusion
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: swetq
Категория: Лични дневници
Прочетен: 262193
Постинги: 177
Коментари: 220
Гласове: 902
Архив