Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2008 12:54 - "Нищо"
Автор: swetq Категория: Лични дневници   
Прочетен: 873 Коментари: 1 Гласове:
0



И този път успях... да си платя наема, да си купя да ям за една седмица напред . До следващите финансови инжекции. Почва сериозно да ми писва това обаче. На всичкот оотгоре от една седмица вече не съм направил НИЩО - нито по свръхсекретния проект "ГОРА" нито по овладяването на Cinema 4d.  НИЩО БЕ!

Ужас.

Не ми се пипа нищо, нямам идеи за нищо освен за писане но аз никога не сядам да пиша когато имам идеи. МАМКА МУ.

Сега стоя на работа, няма крайни срокове за нищо, няма спешни неща и аз НИЩО не правя. Нищо не ми се пипа. Ох и ми се спи като на куче и в поредното разтъркване на очите си обърнах половината мигли навътре.. боли.

Също така не искам да виждам никого, не искам да ям нищо и не ми се пие нищо. Нищо.

Малко попрекалявам с нищото май.

А и за капак немога да заспя или поне да подремуцам на работа /да бе и тва правя отвреме на време, изрод ви казвам/ защото носа ми през 10мин се пълни с няма да кажа какво пък. А аз дишам само през него!

Чуствам се като олигофрен на които му се вие мъничко свят, в устата си има вкус на стипца а всичките му крайници го болят сякаш утре ще има потоп. Болят ме самите кокали.

Май ще отида да си направя един чай, черен, без захар.

 Зад мен колегите се разправят с разни заведения, които НЕ ИСКАТ ДАПЛАЩАТ НАВРЕМЕ. Немога нещо да разбера, подписал си договор, плащаш на тая дата, ПЛАЩАЙ, или се обади и кажи какъв е проблема и кога е най - вероятната дата за плащане. Е аз имам заем към Джет кредит, те ми звънят каките и аз съвсем културно им казвам че няма да им плащам. Те " АМА КАК ТАКА!!!" Ами няма да плащам бе. Казвам им, НЯМА! ще ви платя накрая на погасителния период заедно с наказателната лихва. "АМА НЕМОЖЕ ТАКА ГОСПОДИНЕ". Как да неможе бе, еи го на пише го в договора МОЖЕ!!!, ако не платя на време ще се плаща повече, има си го черно на бяло и ВИЕ сте се подписали под това. Довиждане.

Ся къде съм си сложил кутийката с чая?



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - I as take ada6
06.03.2008 13:52
ni6to ne mi se pravi AMA pone ra4kam Tuka iPhone-a I we kefq mnoo e qko :p. Gore glavata pone 6a we napoem kato kirki nqkoi den , aaa toga samichko so izbira kakvo da poshe mamka my
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: swetq
Категория: Лични дневници
Прочетен: 263234
Постинги: 177
Коментари: 220
Гласове: 902
Архив