Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2008 12:46 - Разговор зад гърба ми
Автор: swetq Категория: Лични дневници   
Прочетен: 655 Коментари: 0 Гласове:
0



Двама колеги, седящи на двете бюра зад мен си говорят. Аз стоя с гръб и само слушам:

Подай ми го.
Ела да ти го подам де, не стигам. Напипа ли го?
Пипам го ама ми се хлъзга.
Е пипни го по силно.
А, къф дълъг стана.
Е огъни го за да влезе. тои се гъне добре.
Е гъне се много, немога да го вкарам.

Тук вече не издържах и се обърнах да видя какво става. Опитваха се да прекарат един USB - разклонител от едното бюро към другото по некви странни дупки в бюрата. Идвамата се тресяха от смях.
:)






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: swetq
Категория: Лични дневници
Прочетен: 263119
Постинги: 177
Коментари: 220
Гласове: 902
Архив