Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.03.2008 10:25 - Едно по едно
Автор: swetq Категория: Лични дневници   
Прочетен: 680 Коментари: 0 Гласове:
0



Едно по едно, нещата за които се борих близо година, си заминават.
Днес си пуснах котката на улицата, оттам откъдето я взех. Беше уплашен, върна се и се опита давлезе във входа на кооперацията. След това побягна и се скри в мазите.
Успех Клош. Успех.

Апартамента, за който жертвах толкова много и харесвах, в петък ще остане в спомените ми само.

Пак ще сгъвам багаж. Пак ще подреждам, някъде на друго място.

Кога ли ще свикна с това, да имам всичко което желая но за кратко време. Като да обичаш кино, и винаги попадаш само на прожекции на трейлъри. Не че са лоши. Напротив.

Скоро ще ме уволнят от работа. Всъщност поставиха ми ултиматум, който е в срок точно толкова, колкото аз мислех да стоя и след това да напусна сам.

Неможах да спя снощи, в около 5 сутринта заспах, както си бях с дрехите, пред лаптопа. Увих се с каквото докопам. Сънувах но не помня какво. Събудих се сам в около 8.30. Немога да спя. Не и в този апартамент вече.

Проклет глупак си ти Станиславе. Проклет глупак.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: swetq
Категория: Лични дневници
Прочетен: 262192
Постинги: 177
Коментари: 220
Гласове: 902
Архив