Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2008 17:12 - Съвет
Автор: swetq Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1347 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 10.04.2008 17:36


Ако трябва да дадете съвет на дете за живота, какво бихте му казали.

Незнам защо това се появи в главата ми но ето какво бих му казал:

Бъди търпелив, но не чакащ.

Това изпълва абсолютно всичко, което бих искал едно дете да знае за живота от някои друг.

**********************

Черен чай?
Да
Златен...
лъв, да.
Отново бе захар.
Да
Защо ти е студено?
Защо питаш?
На въпроса с въпрос е грубо.
Ти си груб, разваляш ми спокойствието.
Аз съм част от него.
Груб, досаден и самовлюбен.
А искаш ли всичко това да си ти?
Аз... не.
Тогава?
Дразниш ме... , понякога.
Ти мен, винаги.
А?
Има те, виждат първо теб, харесват те.
Нали това беше идеята в самото начало?
Изгарял си си езика с чорещ чай, нали?
Да, често.
Нека да пием тогава само студен чай, а?
Амм... Предлагаш ли нещо?
Не.
Благодаря все пак, че повдигна темата.
Сега ти злобееш.
Е, ето че нещата се подреждат от самосебе си.
Майната ти.
Това също, опасявам се ще се окаже проблем.
А?
Съмнявам се  ако "отида на майната си" ще съм някъде по -далеч от теб.
Копеле.
Това също поражда доста сериозна дискусия.
Чаят истина.
Ето виждаш ли, решихме първоначалния спор и то с твоя помощ.
Супер, радвам се че съм полезен, какво следва?
Откъде да знам, ти ги задаваш неудобните въпроси!
А, сега пак аз съм виновен...
.....................................................



Тагове:   съвет,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. morelloblossom - хм
10.04.2008 17:42
http://youtube.com/watch?v=DLvIFRNbqOs
цитирай
2. swetq - :) ни Ние винаги се разбираме :) н...
10.04.2008 18:26
:) ни Ние винаги се разбираме :) накрая :П
цитирай
3. koshikisan - Мда...
11.04.2008 01:07
Точно синтезирано, без излишни усложнения. Искам само да добавя, че Съветът би свършил отлична работа и за възрастен. Но дали ще чуе какво му се казва :)) Аз лично се уча точно на това - да открия търпението в себе си, без да чакам... да падне тавана на лятното кино... да бил узреел момента, рабииши... оправдания за инертност и мързел. За пасивност. Била съм нетърпелива, ОК, ама не на мене тия - чакалнята е на гарата! Поздравления за този изчистен Съвет! Много добре казано.
цитирай
4. swetq - Благодаря, "оправдания за ...
11.04.2008 14:19
Благодаря, "оправдания за инертност и мързел" - ще го запомня.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: swetq
Категория: Лични дневници
Прочетен: 262975
Постинги: 177
Коментари: 220
Гласове: 902
Архив