Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2008 15:11 - Оглупявам
Автор: swetq Категория: Лични дневници   
Прочетен: 974 Коментари: 1 Гласове:
0



Чувствам се адски глупав тези дни. Пиша глупости с надеждата нещо от някъде да изкочи. Започнах да се дразня за всичко и на всички. Сякаш някои друг ми е виновен за собствената ми пропадналост.

Мога да оглавя всеки конкурс за най -глупаво поведение сред хора. трудно се говори с мен за обикновенните хубави неща в живота. Не искам да се забавлявам не исакам да мисля за ежедневните проблемчета, не искам да правя това което съм правил досега.

Искам дапия кафе, подяволите стомаха ми. Току що обядвах свинско с картофи и неможах да устоя на скилидката чесън, която по някаква причина съм забравил на масата. Изядох я, обичам чесънче с манджа. Сега се превивам от болки в стомаха. Ще изляза да си купя и кафе, нека се мре.

Телефона ми клипна, отивам на гости. Току що получих много добър съвет.  Благодаря ти Елена, имах нужда от това.


Тагове:   Оглупявам,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Хехе
19.05.2008 23:33
...пак заповядай :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: swetq
Категория: Лични дневници
Прочетен: 263017
Постинги: 177
Коментари: 220
Гласове: 902
Архив