Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06.2008 17:36 - Размазан и смотан
Автор: swetq Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1034 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 01.06.2008 17:56


Ох събудих се в 15 и нещо, чувствах се леко пиян сякаш, много смотан /след акто 2 минути се опитвах да си отворя капака на лаптопа с една ръка, които беше до леглото на земята, за да си пусна малко музика/ и ужасно размазан от щастие.

Много случайно намерих едно парче на Роксет, което не бях чувал а е толкова хубаво. Деня или каквото беше останало от него :) започваше невероятно добре. След няколко минути се появи любовта под формата на ник в Скайп-a. Навън затрещяха грамотевици но нямаше дъжд. неможех да повярвaм на красивия неделен следобед. Да мечтите се превръщат в реалност, за това много внимавайте какво си пожелавате. Ето го и дъжда, трополящ по стъклата.

Разговор със стар прятел, които е на 5 хиляди километра от мен. Все повече и повече ми харесваше деня. Покана за вечерта от друг приятел ммммм ще си изрежа датата от календара и ще си я сложа в рамка. Хубав ден. Време е да стана от леглото, да нападна хладилника, в които има предвидливо сложено кисело мляко и лутеничка :) е и майонеза разбирасе :П

Гледам оставил съм си и кафе и фафли от вчера  ааххахааха.

Не помня послено откога не съм бил толкова щастлив. Непомня.


Даже успях да си изразя щастието с цветове и форми. Рядко ми се случва.
image




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. morelloblossom - :)
02.06.2008 06:56
честити 1ви юни, дете :) (малко на патеричка...така де, на тротинетка)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: swetq
Категория: Лични дневници
Прочетен: 262931
Постинги: 177
Коментари: 220
Гласове: 902
Архив