Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.06.2008 12:33 - Миражи
Автор: swetq Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2395 Коментари: 2 Гласове:
0



Изморен съм
не съм спал доста, повече от 20 часа мисля. Отдавна не бях го правил. Когато не спя дълго време накрая започвам да виждаме неща, които по -рано не съм забелязвал около мен.

Очите ми парят, устата ми пресъхнала е
като пътник в пустиня
бродя по безкрайните дюни
преследвам миражи
крия се от слънцето
а без него не мога.

Да умреш щастлив, затънал в пясъка
жаден, но не за вода
уморен, но не от път
посредата на нищото
където всяка крачка може да е едно ново начало.
"Изживей смъртта си" - шепне ми вятъра.


Тагове:   миражи,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. morelloblossom - +fav
03.06.2008 17:48
ше си го фавна това, тъй да знаеш.
цитирай
2. swetq - :)
04.06.2008 11:07
Знам знам оффлайн го разбрах вече :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: swetq
Категория: Лични дневници
Прочетен: 262170
Постинги: 177
Коментари: 220
Гласове: 902
Архив