Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2008 01:58 - Буря
Автор: swetq Категория: Лични дневници   
Прочетен: 741 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 09.06.2008 02:26


"Блясъка в очите им отразяваше бурята бушуваща в сърцата им а сълзите безсилието им. Имаше още нещо, там в тези очи, което никога няма да забравя. Във всеки един от тях живееше звяра на отмъщението, хранеха го с омраза и болка... имаха предостатъчно, бях се погрижил добре за това. Страхът се спусна по гръбнака ми, скова ръцете ми и заръфа сърцето ми. Мразеха ме, умираха бавно един по един, изгаряха отвътре. Но никои от тях не ме спря. Отвъд омразата в очите им се беше спотаила надеждата, че смъртта им ще доведе хиляди като тях, по -умни, по -смели, по -способни. По -решителни. И тогава всичко ще свърши. Всичко."

Част от сън. Не помня останалото толкова подробно но това записах на едно листче веднага следкато се събудих.

http://www.imeem.com/people/xhRjFV/music/J5V76mHz/paul_oakenfold_jag_fight/


Тагове:   буря,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: swetq
Категория: Лични дневници
Прочетен: 263030
Постинги: 177
Коментари: 220
Гласове: 902
Архив