Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2008 15:54 - Аргх
Автор: swetq Категория: Лични дневници   
Прочетен: 712 Коментари: 0 Гласове:
0



Аааа... събудих се с главоболие. Много неприятно и силно, закусих макарони останали от вчеа /изобщо не бях в състояние да си направя нещо за закуска/ и изпих един парацитамол, от които разбира се ме заболя стомаха. Влязох в банята и си взех зверски горещ душ. Излязох и не исках да се облека, излегнах се в леглото по хавлия и задрямах за около 20 -тина минути. Станах облякох се и свърших малкото работа която беше предвидена за днес, чух се с клиента и всичко мина нормално. Главата пак ме заболя, този път беше тъпа но сковаваща болка. Направих си чай от шипка и метнах наързо една зеленчукова супа. На масата имаше /не знам по каква причина/ печено пиле във фолио. Отчупих и едно парченце месо, изядох до и ми стана още по гадно.
Подяволите сега ли трявбаше да се разболявам?



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: swetq
Категория: Лични дневници
Прочетен: 263023
Постинги: 177
Коментари: 220
Гласове: 902
Архив