Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2008 04:56 - Размита реалност
Автор: swetq Категория: Лични дневници   
Прочетен: 993 Коментари: 1 Гласове:
0



Напоследък всяка вечер е колкото сюреалистична толкова и хубава. Най -хубавите дни са тези след болката.

Стоях на терасата на един приятел, които се побъркваше малко по -малко. Вече беше доста пиян, когато се появих на вратата малко след обещтаните "в осем и половина съм при теб". Пиехме бира в чаши за шампанско. Адски малко бира се пие в тях да ви кажа. Не бях сам, преди това имах среща с Ели, не се бяхме виждали доста време.
Тя се закова пред йониката на нещастния пиян домакин и започна да свири нещо на нея, нещо известно беше. Аз
Аз стоях на терасата, седнал в онези на всички-познати-бели-пластмасови-столове и гледах Витоша потъваща в ноща.

Като в сън домакинът ни говореше несвързани неща.

Трябва да съм бил много добър миналата година, подаряват ми такива хубави вечери.

Предната вечер беше още по -красиво, на покрива на една кооперация с печено пиле и бира и питка и две хубави същества -особенно едното :)

Колко съм длъжен на хубавите хора около мен само аз си знам.

Благодаря ви.



Тагове:   реалност,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. morelloblossom - :)
03.07.2008 21:32
Цветкоф каза да не я фалиш толкова особеНо :Р
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: swetq
Категория: Лични дневници
Прочетен: 262200
Постинги: 177
Коментари: 220
Гласове: 902
Архив