Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2008 09:15 - Една различна сутрин
Автор: swetq Категория: Лични дневници   
Прочетен: 872 Коментари: 0 Гласове:
0



Събудих се в 8.47.  Все още не знаех колко е часа, опитвах се да си спомня имаше ли някъде часовник. Станах и се замъкнах до коридора, откъдето надникнах в другата стая, нямаше никой - значи беше след 7.00. Добрем. Пуснах компютъра и той услужливо ми показа колко е часа. Отпуснах се назад на стола и пуснах винамп-а. Имаше адски много музика, която не слушам по принцип а харесвам. Пуснах си нещо на рандом - Jackie DeShannon - What The World Needs Now Is Love.mp3

Кухнята е на тоочно три три крачки от тук. Направих си ментов чай, момент да си го примъкна до тук.

Готов.

А там в кухнята всичко е толкова цветно, разхвърляно-подредено, някак спретнато и живо.
Легнах си в 2.45 и е истински рекорд че станах токова рано БЕЗ никакви усилия. Е да трябва да съм в 10.00 на Витошка и Солунска но ако си бях в нас щях да легна пак и да стана по -късно.

А тук. Пълно е с цветове, звуци и форми различни за мен, необичайни и в същото време познати. А, пардон и вкусове, чая е прекрасен.

Няма слънце навън, забравил бях колко обичам да се събуждам на високо.

Всичко е толковоа красиво около нас, само трябва да излезем от пашкула, който наричаме ежедневие, всичко е толкова различно, толкова стимулиращо за живот, само трябва да му даден шанс.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: swetq
Категория: Лични дневници
Прочетен: 262954
Постинги: 177
Коментари: 220
Гласове: 902
Архив