Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2008 16:26 - Спи ми се а не спя и ето това става
Автор: swetq Категория: Лични дневници   
Прочетен: 903 Коментари: 0 Гласове:
0



да го духат саседите !
 съсед и сасед?
 съ?
 съ трябва да е
щото СЪседите се дават често под СЪД
 нал тъй?
като малък си мислех че ДАВАМ ПОД СЪД идва от неква специална телевизия дето се казва СЪД
 и там разни хора се ДАВАТ и се гледат
 много ми беше интересно какво правят, че им е на тях толкова много интересно да се гледат
 Гал ще идваш ли да ми носиш ябълки в лудницата ?
 ама обещай!
аз ще обещая да не хапя, макар и можеби май съвсем никак няма да си го спомням това обещание
 нали това е удобството да си луд в лудница
помниш това което ти е удобно
 тази дума ТАВТОЛОГИЯ, интересна, трябва да идва от ТАФТА ама си е сменила "Ф" с "В" за да се маскира
 ама тя май сама самичка неможе да се маскира
 някои и е помогнал
 хмм
 Gal каза: :|
 ето сега разбрах, тафтата е декорация която постоянно се повтаря!
 Ха! Кой е най добрия сега а ?

А?



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: swetq
Категория: Лични дневници
Прочетен: 262195
Постинги: 177
Коментари: 220
Гласове: 902
Архив