Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12.2007 17:07 - Лудост
Автор: swetq Категория: Лични дневници   
Прочетен: 862 Коментари: 2 Гласове:
0



От колко думи имам нужда да ти кажа какво правят с мен очите ти?
От колко дни имаш нужда да решиш дали да ме отпратиш.
Събери ги нежно, нишките на любовта ми.
Изхвърли ги, можеш ли?
Изскубни ги от мен, смотай ги на бързо.
Внимавай, финни и лъскави са, но режат дълбоко.
Имам нужда от бели листи.
Но каквото и да нарисувам, на рани ми прилича.
Имам нужда от музика нежна.
Но каквото и да пусна, всеки тон в душата ми болезнено отеква.
Лудост.
Да.
Застига ме.
Като вълна, огромна.
Нямаш време да се върнеш назад.
Пътят ти е през нея, напред.


Тагове:   лудост,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nezabravima - ***
10.12.2007 23:12
А аз, за първи път да усетя, какво наистина е лудостта...;)

П.П Много ми хареса! Поздрав!
цитирай
2. swetq - :)
11.12.2007 11:44
благодаря :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: swetq
Категория: Лични дневници
Прочетен: 262209
Постинги: 177
Коментари: 220
Гласове: 902
Архив