Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2008 05:02 - Късно
Автор: swetq Категория: Лични дневници   
Прочетен: 345 Коментари: 0 Гласове:
0



Късно е. След 6 часа имам ангажимент да вържа няколко компютъра в мрежа. Когато искаш услуги трябва и да ги връщаш.

Прибирах се пеша от Алкохол до нас. Да бях на диско. Почти стигнах до нас и се почуствха адски изморен. Приклекнах до едно дърво и се заслушах в звуците около мен. Всичко се изпари от главата ми, притесненията, емоциите, имената на жените с които се запознах, всичко. Почуствах се невероятно добре.

Прибрах се.

Тук съм, усмихвам ти се
а ти ме виждаш но не съм дразнител за сетивата ти
тук съм, но не ме виждаш
търсиш ме но аз се крия
Тайно наблюдавам те, липсвам ти
но не за друго, свикнала си с мен
с гласа ми, с вечната ми компетентност по каквото и да е било
с готовноста ми да говорим за всичко, с усмивката ми винаги за теб
Но аз не съм готов да се крия завинаги, нямам смелост да чакам да ме откриеш отново
ами ако ме забравиш, ако затвориш очи и се събудиш без нуждата от моя смях?
Но когато ми е студено ти само се усмихваш
когато ме боли мълчиш и едва ме докосваш
И глупав съм миг след погледа ти
глупав, неспособен да говори
Да, сигурно изглеждам слаб, но какво да ти кажа повече
аз знам какъв ще е отговора или знам по скоро какъв няма да е
Докосвах те случйно, слушах гласа ти безмълвно
И глупав съм, и имам нужда от теб
и няма те
Времето лети, и няма друг миг да има, не и за мен.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: swetq
Категория: Лични дневници
Прочетен: 263361
Постинги: 177
Коментари: 220
Гласове: 902
Архив