Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2008 16:26 - Лудница и все пак не съвсем
Автор: swetq Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1235 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 01.04.2008 16:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Спи ми се, гладен съм. На върпоса ми "ще има ли днес заплати" счетоводителката отговори "да, но няма да има пари за всички".

Ето ви още една причина да напусна. Какво значи това, ка ктака няма да има пари за всички. Как ще се избере кои ще взима и коя не? Аз като си върша работатa избирам ли кои да прецакам и кои не? Или заради това, че съм си дал молбата за напускане може да не ми дадат заплатата навреме. Аз съм в момента със 3ст. в джоба. Довечера трябва да мина да си сваля пералнята и да платя около 30-40лв. за такси да я извозя до Надежда.

Трябваше днес да ми е последния ден но щяло да се наложи да поостана малко. Колко малко, защо ми кахте да си ходя в понеделник а сега да оставам. Аз нямам ли планове, ей така си вея хуя, как ми скимне.

Единствената ми грешка досега е била, че не се стремя към пълна и тотална независимост. От каквото и когото е да е било.

Изнервен съм на максимум, Миша - плъхкинята ми - усеща това и вчера от страх ме гризна. Уцели някаква вена на руката ми и шурна кръв сякаш са ме заклали, а тя само перфорира кожата ми. Никаква болка и адски много кръв.

Обратното навсичко това, получих голяма поръчка за изработка на дизайн на каталог няма да кажа сега на коя фирма но е доста голяма. Каталога трябва да се получи "най-добрия в България". Ще видя какво мога да направя по въпроса.

Получих и една поръчка от Канада, ако харесат това което съм направил ще има доста интересни задачки от там.

Спокоен съм, но съм като бъре с барут. Само чакам някои да хвърли искрата.

едит:

Взех първи заплата. Незнам защо е с 50лв. по-малко. Майната му не ми се занимава. Ако си отворя устата за КАКВОТО и да било ще стане скандал, ще викам и ще искам да ударя някои. Естествено това никога не се случва. А и в редките случай кат осе равикам всички мълчат и не ми дават повод да ги ударя. Шибана работа.


Тагове:   лудница,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - qkata rabota ada6
02.04.2008 10:42
takmo tragvah kam bankata da ti pravq prevod :P
цитирай
2. swetq - iee
02.04.2008 11:51
Adash toia prewod nqma da go otkaja :)
цитирай
3. анонимен - dai iban-4e
03.04.2008 11:03
i kolko pari da pra6tam,,, samo sumata da ne e 4 cifrena, 4e vse pak i az sam siromah 4ovek :P
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: swetq
Категория: Лични дневници
Прочетен: 263345
Постинги: 177
Коментари: 220
Гласове: 902
Архив