Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2008 21:33 - При морето, обратно
Автор: swetq Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1397 Коментари: 2 Гласове:
0



След 3ч. пътувам за Варна. Естествено няма кушети - спрени били преди 2м. а спалните вагони са резервирани до неделя!

Чакат ме Осем часа в купе а проклетия лаптоп има батерия само за 2 часа.

Ще прекарам повечето време на село, пак далече от морето. Ще ми е най - дългия престои във Варна от 4 години /за които съм бил ощбо около две седмици?/.

Неприятното, е че ми е зле сега, вдигам температура и ми се гади. Стомаха ми е на топка и ме боли зверски дясната половина от празната ми тиква.

Чака ме сватба във Варна. За щастие не моята :) а на много по хубави хора.


Тагове:   морето,   обратно,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ada6 pojelavam
01.05.2008 04:33
ti sled nqkolko drugi godini i tvoq red da doide, 4e da ima koi da te ograni4ava ot nenujni har4ove ;)
цитирай
2. swetq - hahaha
01.05.2008 18:12
haha adash nali znaesh za tezi dumi 6te gorish v ada na kola sre6tu men :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: swetq
Категория: Лични дневници
Прочетен: 263346
Постинги: 177
Коментари: 220
Гласове: 902
Архив